czwartek, 23 lutego 2012

Kolejna kuracja i nagrody...

Witajcie kochani :-) 
W tym tygodniu doszła nowa kuracja do testowania oraz nagrody fejsowych konkursów. 


Celluoff suplement diety AVETPHARMA (wcześniej testowałam MEGA Krzem tej firmy -> post klik
Tym razem otrzymałam całą kurację, czym jestem mile zaskoczona. Zobaczymy jakie efekty przyniesie...

Zapraszam na ich profil fb -> profil klik
Często mają różne fajne akcje, rozdają darmowe próbki itp :-)


Gratisy za uczestnictwo w konkursie od EUROKOS -> profil klik
Organizują ciekawe zabawy z nagrodami, dla każdego coś miłego :)


Nagrody za polecenia od BingoSpa -> profil klik

Nie spodziewałam się takiego zestawu! Kiedy otworzyłam paczkę byłam w szoku. Trzy pełnowartościowe produkty. Wszystkie mają piękny zapach, jak marzenie.

Czekoladowo-brzoskwiniowe serum pod prysznic i do mycia włosów

Smakowite połączenie brzoskwiń dojrzewających w hiszpańskim słońcu i czekoladowej słodyczy urzeka intensywnym zapachem i wypełnia radością na cały dzień! 
Przywraca wewnętrzną harmonię, równowagę i komfort. Rozpieszczona bogactwem składników pielęgnacyjnych, otulona aksamitną pianą - Twoja skóra promienieje, staje się jedwabiście gładka, miękka i odpowiednio nawilżona.
Z radością taką kapiel powitają również Twoje włosy, które dzięki nawilżającym i przeciwutleniającym włściwościom czekolady staną się błyszczące i uelastyczne.
BingoSpa - z całego świata .

Tak jak wcześniej wspomniałam, zapach rewelacyjny. Jeszcze nie używałam go, ale siostra chwali za miękkość i delikatność włosów. Przetestuję - zobaczę :) 

Kolagenowe serum do mycia twarzy

Kolagenowe serum BingoSpa do mycia twarzy o kremowej, puszystej konsystencji i subtelnym zapachu, delikatnie myje i pielęgnuje pozostawiając skórę odżywioną, nawilżoną i pachnącą.
Serum Bingo Spa zawiera czysty kolagen i kwas mlekowy. Kolagen stanowi 1/3 całkowitej masy białek tworzących tkankę skórną i jest jej najważniejszym składnikiem.

Przemywam twarz dwa razy dziennie. Cera staje się gładka i matowa, poza tym zapach przenosi mnie do innej krainy. Słodkie sny zapewnione!
Kolagenowa śmietanka pod prysznic
Kolagenowa śmietanka BingoSpa pod prysznic o kremowej konsystencji i subtelnym zapachu, to rytuał - relaks dla zmysłów i przyjemność dla skóry - delikatnie myje i pielęgnuje, pozostawiając skórę odżywioną i nawilżoną.
Najbardziej zaskoczyła mnie cena kosmetyków BingoSpa, 8 zł za 300 ml? Niezła okazja. Na pewno wypróbuję inne produkty tej firmy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz