poniedziałek, 24 grudnia 2012

Acerin - krem do stóp z mentolem

W trakcie kiedy świąteczne babeczki dochodzą w piekarniku postanowiłam złożyć wam życzenia i wrzucić recenzję kremu, który dzięki swoim odświeżającym właściwościom idealnie nadaje się na mroźne zimowe wieczory...


Drodzy czytelnicy mojego bloga i koleżanki po fachu :)

Życzę wam, zdrowych, rodzinnych świąt Bożego Narodzenia. By ten czas radości zainspirował was do tworzenia nowych rzeczy. By nasze grono jeszcze się powiększyło i wiele osób odnalazło swoją prawdziwą pasję. Dla wszystkich razem i każdego z osobna wielu ciekawych wyzwań w Nowym Roku, dotrzymania postanowień oraz spełnienia najskrytszych marzeń :**

***

Acerin - krem do stóp z mentolem


Co pisze producent:


Moja opinia:

Kiedy muszę zakładać grube skarpety i ciepłe buty moje nogi potrzebują wyjątkowego odświeżenia. Po powrocie z zajęć, bądź długich świątecznych zakupów taki zabieg to dla mnie prawdziwa ulga. Szczególnie kiedy cały dzień jestem na nogach. Moczę nogi w gorącej wodzie z dodatkiem soli kąpielowej. Następnie szybko po wytarciu, by ciepło nie uciekło wmasowuję ten oto krem. Na koniec zakładam skarpetki. Dla moich stóp to prawdziwy rarytas. Kosmetyk oprócz odświeżania, zmiękcza twardy naskórek i pozostawia skórę nawilżoną. Nie wyobrażam sobie przeżycia zimy bez tego typu preparatu. Firma Acerin zdobyła moje zaufanie i wypróbowałam inne produkty od nich, które w recenzji już niedługo.

Składniki:


Kosmetyk posiada typową jak na krem konsystencję, która po delikatnym wsmarowaniu łatwo się wchłania. Przyjemny, mentolowy zapach dodatkowo wzmacnia poczucie odświeżenia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz