sobota, 8 grudnia 2012

W zimowych odcieniach

Za oknem chłodno i szaro. Bardzo szybko robi się ciemno, przez co nie jestem w stanie robić makijaży w świetle dziennym. Wczoraj jednak mi się udało i po powrocie z zajęć postanowiłam na szybko maznąć coś z nowej paletki Sleeka - Bad Girl. Już wcześniej obiecałam makijaże, ale niestety nie byłam w stanie się wyrobić :( Przed końcem semestru trzeba wszystko pozaliczać i uporządkować sprawy szkolne. Niedługo jednak to się zmieni i będę mogła więcej czasu poświęcić na pisanie bloga :)

Chłodny makijaż w odcieniach niebieskiego



Do wykonania tego makijażu użyłam oczywiście nowej paletki Sleeka - Bad Girl, która jest idealnie stworzona do wykonywania zimowych makijaży :)

Korzystałam z cieni: nr1, trochę  nr3 i 9.

3 komentarze:

  1. Bardzo precyzyjnie wykonany. W sam raz na taką zimę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny makijaż zimowy:) nie miałam żadnej paletki sleeka jeszcze, ostatnio co raz częściej myślę o jej zakupie, ale nie lubię kupować kosmetyków nie mogąc ich dotknąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladny makijaz:) uwielbiam sleeka:)

    OdpowiedzUsuń