piątek, 29 marca 2013

Kampania Streetcom: Piwo Somersby

Pierwszy raz piszę tutaj o Streetcom. Mianowicie dostałam się do najnowszej kampanii piwa Somersby z czego jestem bardzo zadowolona. Więcej o tym wyjątkowym, jabłkowym trunku w dalszej części notki. Teraz tym, którzy jeszcze nie znają Streetcom przedstawię ogólne zasady działania strony...

Streetcom to wyjątkowe i jedyne w Polsce medium społecznościowe, złożone z ponad 230 000 sprofilowanych konsumentów, którzy aktywnie rozmawiają o markach i produktach w świecie rzeczywistym i w sieci. Od 2004 roku przeprowadziliśmy kilkaset kampanii dla wielu branż, w tym: produktów spożywczych, artykułów dla dzieci, a także sprzętu elektronicznego, usług bankowych czy serwisów internetowych lub produktów ekskluzywnych.


Już od ponad dwóch lat jestem ekspertem Streetcom, bo testowanie sprawia mi przyjemność.

Eksperci Streetcom to wyjątkowa i jedyna w Polsce społeczność, złożona z ponad 230 000 osób, zarejestrowanych na naszej stronie (właśnie tutaj!). Uczestniczą oni w kampaniach rekomendacji.
Co to znaczy? Wybrani konsumenci otrzymują do testowania nieodpłatnie produkty i dzielą się próbkami ze swoimi znajomymi. Przesyłają nam swoje opinie, które przekazujemy producentom. Przeprowadziliśmy kilkaset kampanii dla wielu branż, w tym: produktów spożywczych, artykułów dla dzieci, sprzętu elektronicznego czy produktów ekskluzywnych. To miejsce dla aktywnych, otwartych, ciekawych i rozmownych ludzi – takich, jak Ty?



Kiedyś jak jeszcze nie posiadałam bloga miałam zaszczyt uczestniczyć w kampanii napoju Lipton. Teraz po dwóch latach trafiła mi się druga akcja tego typu :) 



Tuż po tym jak kurier zapukał do moich drzwi paczka była już rozpakowana :)
Streetcom dbając o swoich ekspertów i tym razem się postarał. W lordowskim pudełku znalazły się: 24 butelki 400 ml piwa Somersby, oryginalna szklanka, karta ambasadora, zestaw kart do gry, przewodnik ambasadora, 18 ulotek i 18 wizytówek, które wraz z piwami mam rozdawać innym miłośnikom jabłkowej goryczy :)

Na pierwszy ogień poszła moja rodzinka, której podobnie do mnie piwo wyjątkowo smakowało. Umililiśmy sobie początek długiego, Świątecznego weekendu. Somersby podane z lodem smakuje najlepiej.


Ja jak przystało na ambasadora piłam z firmowej szklanki Somersby, która dołączy do mojej kolekcji szklanek.

Jeśli również chcecie testować darmowe produkty to zapraszam na Streetcom, można rejestrować się przez mój link za co będę bardzo wdzięczna :)


3 komentarze:

  1. Własnie się zapisałam do streetcom :) mam pytanie czy to prawda, że żeby dostać np. piwo, papierosy, czy jakieś zaawansowane kosmetyki trzeba wyslać to zgłoszenie o wrażliwych danych? Wysyłałaś je?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno z moich ulubionych piw :-). A próbowałaś może www.rekomenduj.to ? Koleżanka mówiła mi, że dostaje produkt do testowania i potem go ocenia, powiedziała mi, że obecnie trwa rekrutacja do nowej kampanii i zastanawiam się czy się zarejestrować.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak mam somersby to impreza jest udana:)a co do www.rekomenduj.to masz rację, fajna sprawa, już brałam udział w 2 kampaniach, no i w jednej dostałam wypasioną torbę podróżną;)

    OdpowiedzUsuń