poniedziałek, 14 października 2013

POWRÓT!

Kochani po dość długiej nieobecności postanawiam powrót. Pasja i chęć blogowania była we mnie przez ten czas, jednak z kilku osobistych powodów nie byłam w stanie pisać. Za co was, drodzy czytelnicy bardzo przepraszam. Teraz będę starała się regularnie dodawać posty. Tak jak wcześniej o kosmetykach, makijażach, kuchni i tym co mnie inspiruje oraz rozwesela. Chciałabym dzielić się z wami nowinkami kosmetycznymi i produktami, które wypróbowałam. A mam na ten temat sporo do pisania.

Zastanawiałam się również nad zmianą szaty graficznej na blogu. Coś o tematyce jesiennej jak najbardziej. Jeszcze dziś pojawi się kosmetyczny post, w którym przedstawię testowany tusz Max Factor Clump Defty.
Zabieram się za dokańczanie zdjęć i tworzenie nowego wyglądu bloga.

Dziękuję, że jesteście kochani :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz