czwartek, 6 lipca 2017

Tanie pędzle do makijażu dobrej jakości

Zapewne każda kobieta, która uwielbia robić makijaże marzy o profesjonalnym zestawie pędzli. To właśnie dzięki nim możemy tworzyć, a jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia. Przez ostatnie lata używałam najtańszych pędzli, które zakupiłam w H&M za grosze. Nie miałam ochoty kupowania ich za bagatela jak wielkie kwoty. Jestem zdania, że nie drogi sprzęt robi z ciebie artystę, ale pasja i chęć działania.

Przeglądając różne oferty natrafiłam na zestaw 24 pędzli w a'la skórzanym futerale. Na pierwszy rzut oka jest on w dobrej jakości. Po kilku próbach śmiem twierdzić, że w porównaniu z droższymi odpowiednikami nic mu nie brakuje.







Cena: $ 12,79 (wyszło ok. 47 zł)

Link do strony: www.aliexpress.com

A Wy jakie pędzle posiadacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz