środa, 27 maja 2015

Testowanie wody Żywiec Zdrój gaz z sokiem

Jest to moje pierwsze testowanie z TestMeToo. Będę na bieżąco przekazywała Wam relację z testów w tym poście, który zostanie edytowany. 
Otrzymałam zgrzewkę wody, którą od razu podzieliłam się z najbliższymi.



Jeśli też chcecie testować produkty na TestMeToo to zapraszam, po prawej stronie u góry mam baner. Wystarczy w niego kliknąć i zarejestrować się. Ważne jest, by wypełnić wszystkie ankiety.

Moja opinia:

Jestem już prawie po czterech wodach Żywiec Zdrój gaz z sokiem. Już przy pierwszym łyku poczułam orzeźwiający cytrynowy smak. Bardzo pozytywnie się zaskoczyłam, ponieważ jest to zupełnie inny napój, nie podobny do żadnego innego. Coś pośrodku gazowanej oranżady, a kwasku cytrynowego w słodszej wersji. Ogromnym plusem tej smakowej wody jest brak zasłodzenia. Już po kilku łykach można się naprawdę napić i ugasić pragnienie. Niezastąpiony podczas upałów i nauki orzeźwiający napój.


4 komentarze:

  1. Ooo jestem mega ciekawa, jak ta woda będzie smakować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda jest pyszna. Mega orzeźwiająca i smaczna :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. U mnie też to pierwszy kontakt z tą wodą. Jestem mile zaskoczona :)

      Usuń