wtorek, 22 września 2015

Projekt Grona Ambasadorów: Always

Witajcie kochani :)
Dostałam się do kolejnego projektu. Tym razem są do podpaski Always Ultra. Bardzo się cieszę, ponieważ znam ten produkt bardzo dobrze i wiem o jego wysokiej jakości. Teraz mogę powiedzieć o tym innym.

Zdjęcie pożyczone od Everydayme

Oto co dostałam od Everydayme:

Do własnego użytku...
  • 4 podpaski Always Ultra Super Plus
  • 1 opakowanie podpasek Always Ultra Night (7 szt.)
  • 4 podpaski Always Ultra Sensitive Super Plus
  • Przewodnik projektu
  • Książeczka „Badanie opinii”
Do przekazania innym…
  • 12 podpasek Always Ultra Super Plus
  • 12 podpasek Always Ultra Night
  • 12 podpasek Always Ultra Sensitive Super
  • 12 saszetek Always
  • 20 ulotek Always
Do przeprowadzenia testów…
  • 1 opakowanie Always Classic (10 szt.)
  • 8 podpasek Always Ultra Super Plus
  • 2 podpaski Always Ultra Night
  • 20 saszetek z płynem
  • 20 bibułek  
 Zawartość mojej paczuszki:

Wszystko to co opisane powyżej. Musicie mi uwierzyć na słowo, ponieważ gdzieś zapodziałam zdjęcie, które wysłałam Everydayme :)

Testy chłonności Always Ultra

Jednym z zadań ambasadorki Always było przeprowadzenie testów chłonności podpasek. Zabrałam się do tego z uśmiechem na ustach, ponieważ lubię przeprowadzać takie eksperymenty. Zrobiłam wszystko zgodnie z instrukcją zamieszczoną w poradniku i udokumentowałam fotograficznie. 

  1. Rozłożyłam podpaski obok siebie i wylałam na nie specjalny płyn, który również był zawartością mojej paczki.
  2. Poczekałam chwilkę, aż się wchłonie i rozcięłam w połowie każdą z podpasek.
  3. Sprawdziłam ich chłonność mocno ściskając każdą część.




Moja opinia:

 Always Ultra to naprawdę dobre podpaski! Dzięki nim czuję się bezpiecznie o każdej porze dnia i nocy. Wcześniej stosowałam tampony, sporadycznie na przemian z podpaskami, jednak zawsze zdarzały się "wpadki". Teraz mam tę pewność, nawet w najbardziej obfitych dniach. Dodatkowo plusem podpasek Always Ultra jest świeży zapach, który w komplecie z delikatnym materiałem jest świetny. Podpaski są duże i przyczepne, ze skrzydełkami. Jeśli będę stosować podpaski, to tylko Always Ultra.

Always? Always Ultra! :)

3 komentarze:

  1. Ja od kilku dobrych lat używam tamponów i nie wyobrażam sobie powrotu do podpasek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też stosowałam tampony, jednak teraz zamiennie z podpaskami :)

      Usuń
  2. Również przestestowałam i z czystym sumieniem polecam. 100% ochrona przed przeciekaniem, do tego są ultracienkie. Plus tyle wariantów - każdy znajdzie coś dla siebie. Always - już zawsze razem :)
    http://dziewczynazpolibudy.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń