piątek, 26 maja 2017

Rekomenduj.to Werther's Original Soft Caramels

Cześć!

Jakie było moje zaskoczenie, kiedy udało mi się dostać do kampanii karmelków Werther's Original. Te niesamowicie słodkie i rozpływające się w ustach cukierki znam od dawna. Jak do tej pory zdążyłam obdarować nimi rodzinę i przyjaciół. Towarzyszyły mi zaskoczenie, uśmiechy oraz te błogie wyrazy twarzy, zaraz po skosztowaniu pierwszego karmelka :)


Paczka w bardzo krótkim czasie dotarła do mnie. Mogłam rozpocząć swoje zadania Ambasadorki.

Zapraszam do obserwowania na: https://www.instagram.com/bella___blue/

Werther's Original Soft Carmels to nie tylko zwykłe karmelki. Smakują najlepiej, kiedy długo trzyma się je w buzi i delektuje nimi. Poranna kawa, popołudnie z koleżanką? Na Werther's Original zawsze jest pora. Szczególnie dzisiaj w Dzień Mamy :) Słodka niespodzianka umili święto naszym kochanym mamom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz